Cornelius LCornelius LBruger på harball - danmarks største site for hardball
Dato: 2015-1-20

Cornelius L Tilmeldt: jan 2014
Emner: 8
Svar: 22
Våben: 9
Annoncer: 6

PTW

Hey alle sammen
kan være jeg lyder dum nu.. men har sku aldrig rigtigt fundet ud af hvad en PTW egentlig er?? først troede jeg det var gas.. men kan se de også har motor osv??
sorry hvis det et dumt spørgsmål, men håber der lige er en der kan forklare det

Gå til sidste svar »

Svar til: PTW

• Carsten
    Hjælpeadmin
    Svar: 256
    Våben: 8
    Fotoalbum: 4
    6 år siden

ptw står for professional training weapon.

De blev designet af Systema som trænings våben til politi og militær, de køre på en speciel elektronisk styret gearbox og har en cylinder hvor hele toppen af gearboxen sidder og som hurtigt kan skiftes på samme måde som man tager bolten ud af et rigtigt våben.

De koster en formue og er ikke kompatible med ret mange dele som ikke er specielt lavet til ptw.

Som standard har de et meget lækkert aftræk og du kan få op til m170 modeller.

For nogle år siden var de noget af det bedste du kan få men efter der er kommet ASCU og andre elektroniske løsninger samt SMP/Polarstar er der mange alternativer som er billigere og i "min" mening bedre.

Du kan læse mere på Systemas side her: http://www.systema-engineering.com/

• Cornelius L Tilmeldt: jan 2014
    Svar: 22
    Våben: 9
    Annoncer: 6
    6 år siden

Super tak for svaret.. Det det med at det øverste af boxen kan tages ud, der har undret mig lidt

• Frederik L Tilmeldt: feb 2014
    Emner: 2
    Svar: 84
    Annoncer: 2
    6 år siden

der er lavet kopi'er og andre modeller der er bygget på de samme ide'er men IKKE den samme kvalitet

fx A&K ptw og WE's Katana system

• Carsten
    Hjælpeadmin
    Svar: 256
    Våben: 8
    Fotoalbum: 4
    6 år siden

Yup og dem skal man heller ikke overveje medmindre man er villig til at smide rigtigt mange penge i dem før de virker ordenligt

Svar til: PTW

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...