Kristian TKristian TBruger på harball - danmarks største site for hardball
Dato: 2014-7-28

Kristian T Tilmeldt: jul 2014
Emner: 7
Svar: 40
Annoncer: 1

nybegynder start hjælp

hej alle er ny i airsoft verden.

jeg var ude og prøv at spille engang på hardball heaven, og var helt vild med det.

jeg skal havde købt mig et gevær og var godt tilfreds med det gevær jeg lånet der ude,

http://www.rodes.dk/m15a4-r-i-s.html

hvad mener i om dette gevær, hvordan er mulighederne for at bygge om på det, tune osv,

håber i kan hjælpe

rigtig go dag

Gå til sidste svar »

Svar til: nybegynder start hjælp

• Jakob F Tilmeldt: apr 2014
    Emne: 1
    Svar: 3
    Fotoalbum: 1
    5 år siden

Altså m15 platformen er altid go' hvis du vil have Grip, flash light og andet gear på. Og efter hva jeg har hørt er armalite'n en go' starter

• Kristian T Tilmeldt: jul 2014
    5 år siden

okay, hvordan er der med de her våben er det muliget at udskifte piben, f.eks til en kortere pibe hvis man skal spiller cqb??

• Nicklas HK Tilmeldt: jan 2014
    Svar: 43
    Våben: 7
    5 år siden

Er det kun til CQB?, for så vil jeg købe en der allerede har et kort løb, da delene for inderløb og ydereløb hurtig kommer til at kost mere end riflen selv.

5 år siden

Nej havde en ide om man kunne skifte løb, så et kort til cqb og et normalt til mere udendørs kamp. Kort sagt så leder jeg efter et godt allround gevær til en nybegynder.

Hvad siger i til denne
    http://www.rodes.dk/blackwater-bw15-ec2.html

• Carsten
    Hjælpeadmin
    Emner: 8
    Svar: 256
    Våben: 8
    Fotoalbum: 4
    5 år siden

De geværer du linker til anbefales IKKE hvis du vil bygge videre på det da det er en sportline model og det vil koste det samme som et helt nyt gevær for bare at opgradere til samme standard som et proline gevær.

De er super fine, specielt blackwater modellen som begynder våben men du skal ikke købe dem med tanker på interne opgraderinger senere.

5 år siden

Okay, ja det er klar prisen på våbene der også lokke;-) har du et link til evt opgraderinger side. Er der særlige opgraderinger til være våben mærke eller hvad?

Hva ville du for slår som stater gevær, men stadig med henblik på at bygge om på det?

• Carsten
    Hjælpeadmin
    5 år siden

Det bedste våben du kan få pt er Next Generation serien

http://www.rodes.dk/catalogsearch/result/?q=next+generation

5 år siden

ja der er prisen lidt for høj til at starte ud på, men fede er de.
    men jeg ville vel godt kunne købe f.eks en anden koble eller løb og smide på
    den her http://www.rodes.dk/m15a4-r-i-s.html

synes det er lidt svært at finde ud af hvad passer til hva osv,

• Patrick B Tilmeldt: jan 2014
    Emner: 19
    Svar: 113
    Våben: 1
    5 år siden

Jeg kan kun anbefale at du spare op, hvis du også vil ligge og tune på dine våben.
    Og som Carsten skriver, så er Next Generation geværerne noget af det bedste der er på markedet i dag.

Mit første gevær var fra next generation serien, og ja, det kostede næsten 3k, men det virker bare! Også den dag i dag, hvor et sportsline våben ville have været skudt i smadder

5 år siden

Okay ja synes det er lidt dyrt for et begynder gevær. Men for satan de er fede. Er der et godt brugt markede her på siden

• Patrick B Tilmeldt: jan 2014
    Emner: 19
    Svar: 113
    Våben: 1
    5 år siden

Jeg ville nok tjekke dba, og badboys hardall's salgsside på facebook.
    Brugt markedet her på sidden er ikke stort nok endu

• Carsten
    Hjælpeadmin
    5 år siden

Som helt ny begynder er det ikke en god ide at købe brugt da du så ikke har garanti og hardball udstyr tit går hurtigt i stykker, specielt hvis det ikke er standard.

Men for at svare på dit andet spørgsmål så kan næsten ALLE m4 modeller bruge alt det tilbehør der findes så du kan sagens skifte kolbe og løb lige meget hvilke model du vælger .

• !Ðont FáKe ít! Tilmeldt: apr 2014
    Emne: 1
    Svar: 16
    Våben: 7
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 3
    5 år siden

som carsten siger m4 er barbie for mand. en m4 er en god starter for den kan du stortset få til at se ud som du vil. der er flere 100 hvis ikke 1000 muligheder i look og internt + der er 1000 brugte m4 dele du kan få til ingen penge. så længe du ikke køber det interne brugt men det ydre er der 1000 ting til

5 år siden

Okay ja det var lidt det jeg ville.

http://www.rodes.dk/m15a4-r-i-s.html men den her, er vel en del af M4 familien?

Hvorfor er det svært at få tunings del lige til dette gevær? Kunne rigtig godt li at det meste af den er lavet af metal og ikke plastik.

• Carsten
    Hjælpeadmin
    5 år siden

Du kan skifte det samme på den som på alle andre m4'er

Problemet er at de billige modeller ikke har den samme indmad som de dyre

For at lave en stabil m120 tuning på den skal du udskifte hele gearboxen, det koster minimum 1500kr så skal der skiftes motor hvilke ligger omkring 500kr og så løb og hopup hvilke ligger mellem 400-800kr

Hvor for eksempel en Next Generation allerede skyder 124 m/s ud af kassen ,kan klare en høj ROF med 9.9v under garantien og også kan klare 11.1 dog uden garanti og hvor løb og hopup også ligger relativt tæt på det man ville købe i et tun.

5 år siden

jeg vil sige jer alle rigtig mange tak for alle svarende, jeg tro jeg vælger og spar samme lidt endnu og få fingeren i et NeXT gen gevær.

mange tak skal i alle havde

• Carsten
    Hjælpeadmin
    5 år siden

anytime =)

5 år siden

Hey igen
    Jeg så lige dette gevær
    http://dragonslair.eu/da/product/hardball-gevaerer/king-arms-sig-516-cqb
    Er der nogle der kender til dette??

• Carsten
    Hjælpeadmin
    5 år siden

Ja lad vær, værkstedet har lige brugt 8 timer på at få et af dem til at virke og det kan ikke anbefales

5 år siden

Okay, synes ellers at de bliver rost til skyrende alle steder på nettet, er King arms ikke en af de tunge drenge i airsoft verden?

• Carsten
    Hjælpeadmin
    5 år siden

Nej King Arms er i middel klassen, det er ok våben men mekanisk set så er de ikke helt på højde med Next Gen, Kwa og G&P som ligger i samme prisleje

• Tobias B Tilmeldt: mar 2014
    Svar: 11
    Annoncer: 7
    5 år siden

Har sådan en her liggende http://www.rodes.dk/m4-lmt-defender-r-i-s.html Skriv til min mobil på 40463157 hvis du er intra, så finder vi en fin pris, evt med lidt sigte osv...

Svar til: nybegynder start hjælp

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...