lars Plars PBruger på harball - danmarks største site for hardball
Dato: 2014-6-5

lars  P Tilmeldt: jun 2014
Emne: 1
Svar: 2

En ASG M14 vil ikke ta kugler ind

Hejsa...

Måske et HELT forkert sted at spørge, men jeg vover pelsen alligevel

Sagen er.. Min knægt har en elektrisk M14 fra ASG.. ( metal med plastik kolbe ) Den satte sig fast i gearkassen... den blev adskildt, renset og fundet i orden, smurt op og samlet, og den kørte fint... MEN, den vil ikke ligesom ta kuglerne ind.. Har haft den skilt ad 30 gange nu, og den vil stadig ikke,, om jeg så afmonter magasin, og stopper et par kugler direkte ned i hullet, virker det nærmest som om kuglerne bliver blæst ud af hullet i stedet for trukket ind ..

Mærker man for enden af løbet kommer der masser af luft ud når man skyder..

Har spurgt en, og han sagde, måske din nozzle der skal kikkes på, men hvad dælen er det, hvor sidder den, og hvad kan justeres ??

Håber virkelig på noget hjælp... han er ked af den bare ligger

Mvh. Lars P

Gå til sidste svar »

Svar til: En ASG M14 vil ikke ta kugler ind

• Martin J Tilmeldt: jan 2014
    Svar: 63
    Våben: 11
    Fotoalbum: 2
    Videoer: 6
    5 år siden

det lyder som om du ikke har sat nozzel rigtigt det er den der skubber kuglen ind i hopop huset prøv at se om der køre frem og til bage når du skyder.

• lars  P Tilmeldt: jun 2014
    5 år siden

det gør den, om jeg ikke havde fået den sat i rillen der før, vil jeg ikke forsværge, men NU sidder den, og den smutter frem og tilbage

Næste problem samlede gearhuset, justerede op med skiver så den var tilpas ... kørte fint... samlede skidtet, skød 5 -10 skud... fungerede ok... satte det sammen med løbet osv.. så skød den 2-4 skud og gearhuset sidder fast igen !! løsnede motor, og den kører rundt... men gearhuset sidder fast...

De 3 tandhjul er tjekket grundigt... intet at se... smurt godt op i Siliconeolie... hvad dælen er det ????

5 år siden

det var straks være for det er svært at svare på. et biled vil hjælpe lidt tro jeg

• lars  P Tilmeldt: jun 2014
    5 år siden

Okay Martin, men hvad vil du ha billede af ? altså når jeg har samlet gearhuset kan jeg skyde nogle gange uden proglemer, når jeg så sætter gearhuset på plads i løbet osv. kan jeg skyde et par gange, så vil den ikke mere... den klikker bare lidt, næsten som om der ikke er strøm nok .. men det ER der

• Frederik L Tilmeldt: feb 2014
    Emner: 2
    Svar: 84
    Annoncer: 2
    5 år siden

hvor er du fra?

Svar til: En ASG M14 vil ikke ta kugler ind

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...