Frederik LFrederik LBruger på harball - danmarks største site for hardball
Dato: 2014-5-23

Frederik L Tilmeldt: feb 2014
Emner: 2
Svar: 84
Annoncer: 2

m14 tuning - rodes fatter ikke en meter

hey drenge, nu har jeg flere gange hørt her inde fra at en tætning var en god måde at få M/S op uden ekstra belastning af motor gear osv.

så jeg besluttede mig for at skifte stempel hovede, cylle top, nozzel og hopup gummi -

jeg bestiller cylle top og stempel hovede hos handelshuset og alt passer perfekt, det er så der jeg kommer i tanke om at nozzlen og gummi'et også hjælper på tætningen, så derfor smutter jeg lige i rodes og henter de 2 ting..... da jeg kommer hjem PASSER INGEN AF DELENE!!!

der er tale om en TM m14 som jeg er rigtig glad for, men nu vil jeg gerne bede om noget hjælp, nozzlen har jeg fundet på handelshuset, men kan ikke finde gummi'et nogen steder? det er meget kortere på en m14 end alle mine andre våben nemlig.

nogle idee'r?

Gå til sidste svar »

Svar til: m14 tuning - rodes fatter ikke en meter

• Nicklas HK Tilmeldt: jan 2014
    Svar: 43
    Våben: 7
    7 år siden

Hej.
    Ejer selv en G&P M14(TM klon) som jeg er ved at tune. gummiet skal du selv klippe noget af før det passer, nozzlen, som skal sidde deri, skal have en længde på 21.3mm, samme som M4 nozzlen, men med en flad top på bagenden.

• Carsten
    Hjælpeadmin
    Emner: 8
    Svar: 256
    Våben: 8
    Fotoalbum: 4
    7 år siden

Gummiet passer fint det skal bare klippes til, har du fået en forkert nozzle så er det da bare at smutte ned i butikken og få den byttet. =)

• Frederik L Tilmeldt: feb 2014
    7 år siden

ringede til handelshuset, de sendte en alu nozzel til 33kr, og et gummi de klippede ned så det passede, - utroligt det kan være så for service forskeld!

nej carsten, det koster mere for mig at køre ned i butikken og tilbage end den nozzel er værd! det ville give mere mening at smide den i skraldespanden !

7 år siden

men nicklas, lyder ellers som et fedt projekt! håber der kommer billeder !

7 år siden

Selve DMR'eren har jeg lagt billeder op af, men mangler også kun at få et korrekt løb til den, så vis du engang vælger at skifte til et p-løb, så husk den bruger et specielt løb, som har hakkerne til hop-up'en længere tilbage

7 år siden

Vis handelshuset har sendt dig SHS, den grønne alu nozzle, så er den for lang, selvom der står den hører til en M14, kom nemlig selv til at købe den

7 år siden

sådan noget pis, så er ingen til at stole på !

• Martin S Tilmeldt: feb 2014
    Emner: 9
    Svar: 41
    Fotoalbum: 1
    7 år siden

kontakt dog rodes og sig at den ikke passede.

så kan det jo være at de vil bytte den til den rigtige model. Win win situation.

De kommer aldrig til at rette op på deres fejl, hvis ikke du fortæller dem hvad der er gjort galt.

7 år siden

Glem rodes, dem kommer jeg ikke til at have noget kontakt med igen, de har også lige sendt 2 A*2 kopi hop up gummi'er, selvom de forsikrede mig over telefonen at det var det var G&G's det grønne.

så ikke flere chancer til dem.

og nicklas jeg vidste faktisk ikke det med løbet, men købte en brugt 600mm 6,01 løb på dba, og det passede... så der var jeg utrolig heldig.

7 år siden

Det synes jeg også min gjorde, men da den så kun skød ~100m/s i stedet for minmum 150m/s, fandt jeg så ud af at nozzlen bare skubber løbet frem og gjorde den piv utæt.
    Men det kan jo være du var heldig

7 år siden

haha, okay må jeg være opmærksom på har ikke modtaget nozzlen endnu, regner med i morgen, men min skyder pt 132-137m/s med en BILLIG M135 fjeder, så indtil videre tror jeg min er okay tæt, men nu ser jeg med den nozzel, køre nemlig uden o-ring nu.

• Stoffe Tilmeldt: feb 2014
    Svar: 40
    Våben: 6
    Videoer: 2
    7 år siden

A2a grønt gummi er langt fra det samme som grønt G&G gummi
    A2a er bare lort med lort på....

7 år siden

jeg har prøvet at forklare dem i rodes det...men det er umuligt.

7 år siden

min skyder nu 147ms med den grønne nozzel i ? så tror den passer fint i min TM m14?

7 år siden

Sådan så vil jeg da lige dobbelt tjek min.

7 år siden

Hvad er produktkoden for den? TZ0067 eller TZ0061 ?

7 år siden

TZ0067

men hvilke kugler bruger du for jeg købte også nogle Guarder 0,36g High Precision Made og dem føder den dårligt.

7 år siden

Du skulle haft brugt King arms .36 men de er blevet ændret pga noget nyt Eu lov så nu er de blå og de er rigtig rigtig dårlige...

7 år siden

satans ! det er sku dyrt at prøve alle kugler indtil man finder nogle ordenlige

7 år siden

G&G 0.28 er super gode

7 år siden

tak, men er det ikke lidt let til en 145M/S gun? jeg spørger fordi jeg ikke ved det

7 år siden

Tjaeh både og, vil jeg mene, altså spiller selv med .36g men det er fordi jeg har en masse af de gamle gode .36g og kender ikke nogle ordenlige .36g efter de skulle laves anderledes

7 år siden

laver G&G ikke nogle tungere?

7 år siden

Har du fået den til at føde ?

Jeg bruger nogle bio kugler fra royal, på enten .43 eller .32, men selve geværet har ikke været i brug med de kugler endnu, da den stadig er under opbygning.

Her kan du se begge SHS nozzler hvor den til venstre er på 21,5mm(TZ0061) og den anden 23,5mm(TZ0067)

7 år siden

ja min er sådan en med flad top, den nederste ( eller højre) den føder perfekt i min... men min er også en TM ved ikke om det er det der ligesom gør det.

7 år siden

kan det nok godt være, min er jo en G&P, og de er begge flad i toppen

Svar til: m14 tuning - rodes fatter ikke en meter

bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...